Dec 24, 2009

Alhamdulillah :)

Syukur pada Allah yang Maha Esa atas rahmat dan rezeki yang masih dipanjangkan, terima kasih kerana menyayangi hamba-Mu yang kerdil ini dengan limpahan bahagia dan juga ujian hidup....
Syukur kerana masih mengizinkan hambamu ini untuk bernafas dan menyambut ulangtahun kelahiran sekali lagi...
Terima kasih kerana telah mengurniakan keluarga yang sangat menyayangiku...sahabat baik yang memahami serta kawan-kawan yang sentiasa ada bersamaku mengharungi susah senang hidup ini.
Aku sebenarnya tidak keseorangan biarpun aku bersendirian...
Apa yang aku harap dalam hidup ini hanya bahagia dan berjaya bersama orang-orang yang menyayangiku. Semoga kegembiraan tidak melalaikan dan kesedihan tidak mematahkan semangat juangku.
Aku akan berjuang untuk orang-orang yang aku sayangi...
Aku akan melawan untuk kebenaran yang aku yakini...
Aku akan hargai hidup ini kerana akhirnya bukan disini...
Selamat bercuti....
- Kepala tengah sakit lain kali update panjang2 k -

3 comments:

  1. wah..update from JB..
    Semoga akak dapat mengharungi hidup baru dengan lebih tenang..

    ReplyDelete
  2. Afzan: InsyaAllah doa2kan le yea... :)

    amANI: Tima kasih :)

    ReplyDelete