Aug 30, 2010

Berjalan Bersama Walau Tak Seiringan

Telah jauh kita berjalan
Merentasi masa yang tak berulang
Telah jauh kita tinggalkan
Memori yang tak akan hilang

Selamat Ulangtahun Kelahiran untuk sahabat-sahabat saya yang lahir dalam bulan Ogos terutama untuk Wanie, Kak Tie, Azhan, Zie, Wana, Nad dan tak lupa adik kesayangan Syabilla.

Untuk Wanie....

Sorry atas kelewatan 'wish' sebenarnya tak disengajakan. konon nak jadi orang last untuk wish tapi belum sampai waktu aku dah lena dulu. Maaf banyak-banyak kalau terkecil hati...aku tak lupa & insyaAllah tak akan lupa.

Kalau diingat balik dah hampir 17 tahun tak kita kenal....zaman remaja yang penuh keseronokan. Tambah seronok sebab ada mung, Elon dan Jie. Aku tak ingat macam mana kita kenal tapi aku ingat dulu kita sama-sama minat KRU terutama Yusry.....tak leh blah siap ada 'Yuswanie & Yussyila' lagi. Memang suci betul time tu...kumpul gambar KRU dan buat kad raya untuk diorang...hahahah kelakar tapi itulah yang membuatkan kita baik kan.


Wanie, Jie, Elon & Aku
Punya ler suka kat Yusry siap suka tengok budak laki tingkatan 3 yang muka dia macam Yusry...dah lupa apatah nama budak tu. Mesti dia tensionkan slalu kena pandang...hahaha...(masa tu kita tingkatan 5 tak silap tak sedar diri nak SPM)...apalagi yea, haaa SA aku MM...tu pun lawak bila diingat balik. Memang tak matang betul time tu kan. Tapi seronok sangat.....
Paling tak tahan bila ada 'spotcheck' kelam kabut cari idea mana nak sorok album KRU tu. Ingat lagi tak buku scrap AWAS yang mung bagi kat aku dulu sampai sekarang masih ada. Kenangan paling mahal tuh. Ohh lagi satu yang best, zaman menulis surat pada 'pen pal' sekali rupanya penipu besar. Tapi kelakar sebab dia yang menipu tapi rasa tertipu hahahah ada hati kan?

Serius seronok mengenang zaman sekolah menengah time muda-remaja kita dulu. Sekarang mung dah jadi mak pada 2 orang budak comel dah. Sama tak dengan apa yang kita fikirkan dulu?

Tak siapa tahu apa yang akan berlaku pada masa depan, tapi aku tahu aku bersyukur ada mung sebagai sahabat.

Buat sahabat-sahabat semua doa saya semoga korang semua dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dipermudahkan semua urusan dan diberikan kebaikan, kebahagiaan dan kejayaan di dunia dan akhirat. Terima kasih atas persahabatan ini. Semoga ia terus kekal hingga ke akhir hayat walaupun pertemuan jarang bertamu. InsyaAllah. Jaga diri baik-baik.

1 comment:

  1. salam....

    lala, thanks for the cards. best kan zaman kito skoloh dolu².... the sweetest memories... teringat balik zaman gilo² kita dulu. hehehe

    ReplyDelete