May 23, 2009

Cerita Gembira

Alhamdulillah....

Hari ni saya gembira sangat sebab permohonan saya untuk sambung eh bukan macam tak sesuai je hehe tak kisahlah apa perkataan yang tepat tapi yang penting tak lama lagi saya akan jadi student separuh masa!!!!

Mati-mati saya ingat permohonan saya tu gagal tak sangka pulak dapat....hehe mana taknye dulu study Kejuruteraan Elektrik Perhubungan pastu kerja pulak kat firma guaman tup tup buat Ijazah Pengurusan Perniagaan (Pengurusan Sumber Manusia)....

Tadi dah bagitahu abah dia pun macam tak percaya dan bunyi macam tak hepi sangat mungkin abah risau sebab anak orang lain umur saya dah ada anak tapi anak dia sibuk nak study lagi. Abah jangan risau, rezeki setiap orang tu berbeza-beza dan datang dalam pelbagai bentuk. Tapi sedih sket tak dapat nak bercakap dengan ibu sebab ibu tidur.

Papepun hidup saya akan bertambah rumit dan tiada lagi jadual yang tenang dan masa terluang selepas ini. Dan kena start fikir macam mana nak pergi ke Shah Alam dari KL sebelum pukul 6.00 ptg dengan waktu pejabat yang tamat jam 5.45 ptg dengan trafik yang.....

Oklah...nak raikan berita gembira ni dulu pasni baru fikir. Tak ada masalah yang tak boleh diselesaikan bukan?

2 comments:

  1. assalam kak syila, 1st time mengomen nih. tahniah kak!! ada rezeki akak. ha, camni, akk merempit la. hehehe.... dl kakak sy pun buat part time. tgk juga, katanya start pkl 6 tp, 6lbh br on kelas. lecturer pun kena dibagitau juga. bkn akk sengaja kan.

    xpun, akak mintak leave awal la dr bos. kelas pun rasanya bukan setiap hari kut...

    jadi, try dl mana boleh okay?
    ~selamat belajar!~

    ReplyDelete
  2. Wsalam...hi hanim thanks sori lama baru leh respon 1st awk mengomen kat sini. Bukan apa asyik x sempat je nak bertenet. Awk nak akak merempit??? huhu ngan lesen "bela" ni x berani ler akak. Takut x sempat masuk kelas, dah kena atar pegi "ground floor" haha

    Akak da bincang ngan bos mintak kuar awal, dia pun dah setuju, nasib baik le setel masalah. Macam tak sabar nak sambung study balik ni...

    ReplyDelete