Apr 20, 2011

Exclusively with Anuar Zain



Semalam yang tak akan dilupakan...akhirnya berjaya mempengaruhi diri sendiri untuk ke Luncheon Special Exclusively with Anuar Zain di PERSADA Johor. Melihat persembahan live penyanyi kegemaran saya :)



Sejak 5 tahun lepas asyik tak jadi je sebab selalu fikir dengan harga tiket mencapai angka ratus tu banyak menda saya boleh buat selain berhibur. Kalau ikut tambang bas dah boleh beli tiket pergi-balik ke kampung dah.



Setelah berfikir semasaknya...kali ini saya bertekad kerana dua sebab. Pertama saya ingin jadikan ia sebagai hadiah untuk diri sendiri atas keberanian membuat keputusan. Kenangan sebelum saya meninggalkan tanah Johor dan kembali ke tanah tumpah darah. Sebab kedua, biarlah rahsia...cukuplah Allah saja yang tahu.



Seperti diduga persembahan AZ memang memuaskan hati, terasa berbaloi dengan harga yang dibayar. Suasananya memang menakjubkan sekali. Kekadang terasa seperti sesi karaoke secara live bersama AZ sebab semua dengan sportingnya menyanyi bersama-sama AZ. Sampaikan AZ berkata dia tak perlu menyanyi dah hehe comel...

Paling best AZ turut mengalunkan lagu kesukaan saya, "MUNGKIN" terasa seperti semangat diri di "charge" dan "Sedetik Lebih" yang menjadi kesukaan sepupu kesayangan saya juga...

Ramai yang bertanya kenapa saya suka AZ? emm saya suka sebab lagu-lagu dia best & personalitinya yang merendah diri juga peramah.

Yup, saya juga kurang senang dengan keterbukaan AZ melayan peluk-cium peminat wanita kerana sebagai seorang muslim kelakuan tersebut dianggap tidak sopan dan melanggar syariat. Moga AZ dapat menerima teguran masyarakat dan berubah ke arah yang lebih baik.

Berhibur & bekerja dengan cara yang diredhai...

TQVM Anuar Zain, kerana tak membuatkan saya rasa rugi & menyesal!!!

3 comments:

  1. masih teringat cara akak bercerita tentang show ni hehehehe- terbaik!

    ReplyDelete
  2. wah wah wah BFF aku sowang ni.... fefeling lagi ngan bang nuar jeng ek.... bravo bravo...

    ReplyDelete
  3. Ayen,

    hahaha nampak sgt excitednye ek...mesti le mahal tu...5 tahun skali br dapat ;)

    Ning,

    Biase le, skali skalo feeling2...takpo wa jen single lagi hahahaha...

    ReplyDelete