Jun 17, 2009

Hari- hari ialah Hari Bapa

I Love My Abah....

Sebelum ni saya tak pernah peduli tentang Hari Bapa even Hari Ibu coz pada saya setiap hari mereka adalah istimewa. Kenapa perlukan satu hari tuk express perasaan kita. betul tak?

Pape pun saya nak share satu part dalam filem Korea bertajuk Seducing Mr Perfect yang buat saya terharu. Ada kena mengena dengan hubungan antara ayah dan anak perempuan. Babak tu bagi saya sangat “cantik” dan “touching”.

Sebenarnya saya beli VCD filem ni sebab hero dia hensem (ada iras penyanyi kesukaan saya, Anuar Zain) tapi bila saya tonton berbaloi juga saya membazirkan duit hehe….mungkin babak ni sesuai ditonton sempena hari bapa (pada yang menyambutnya setahun skali). Sangat sweet kalau anak perempuan boleh share dan bercakap soal cinta dengan ayah sendiri kan?

Inilah scene kesukaan saya, suka sangat…hope one day my daughter pun akan ada sweet moment macam ni dengan her father (ceh berangan!!!)

Bak kata Fara Fauzana…layannnn


Sedih sket, maybe tak dapat tengok konsert Anuar Zain kat Istana Budaya sebab tak ada orang leh teman...klu pi tgk wayang sorang2 ok lg tapi klu tgk konsert mcm janggal le plak kan huhu lain kali plak le nampaknyer!

1 comment:

  1. siannyer x dapat pi konsert anuar zain..
    hehe~

    x per..saya ubai ksedihan akak dengan dengan tag..
    sile ke blog saya tuk terima tag tersebut..
    sesuwai tuk yang masih bujang..

    ReplyDelete